yoohio

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Jaaoo Tja! Nu ska jag snacka lite om mitt MSP!

Av Alissa - 30 juli 2013 16:13

Ja jag fick ju typ 3 frågor om jag har MSP och

 


vilken level jag är och jag känner mig lite

 

shockad!

 

Och dån tänkte jag säga det att, Ja! Jag har 

 

MSP och på MSP heter jag ;... och jag är snart  

 

i Level 10 , Ja jag är VIP här kommer några

 

bilder på mig och massa vänner.  

 

 

   

 

 

 

Nu får min kompis dela blogg med mig för att hon vet inte hur

 

man gör när man bloggar så ja och hon är ju min näst-bästa

 

vän för tillfället!    xD 

 

 

Jag fattar inte hur jag kan gilla denna bilden så himla mkt?

Är den fin för den har jag haft i min MSP video så att jag inte ska visa hur jag ser ut IRL! Men sen tog vi en annan bild och suddade ut ögonen ist! xD


 

 

Ser ni? Superkul jag älskar MSP supermkt!

 

Jag vill avslöja en yttepytteliten hemlis hehe men asså jag är en riktig

 

Datanörd även om det inte syns så spelar jag MSP 7kt mycket nästa inlägg 

 

Kommer jag OCH min näst-bästa vän skriva tillsammans i för nu sitter hon och spelar MSP! xD Ha ett gott liv //Eran ;...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alissa - 14 september 2013 09:23

Hej! Är lite sur för jag klarar inte   Av att blogga på telefonen.   Det blir fel ord om jag skriver snabbt.   Nu skriver jag hej då....hekz blogga inte på   telefon jeg verner dij      ...

Av Alissa - 13 september 2013 21:05


HEJ! Har vart på en fest!     Och godiset där var INTE gott!   Bara klubban xD // Alissa och Tojssan.   + Att filmen vi såg på den laggade!        ...

Av Alissa - 31 augusti 2013 19:26


  Cool bild väl? :)    //Alissa

Av Alissa - 24 augusti 2013 21:03


Hejsan alla tittare!     Har inte bloggat på EN MÅNAD!   Tojssan kommer bli så besviken!    Här kommer ett foto! :)   Bara lite kul att lägga upp!     ...

Av Alissa - 10 augusti 2013 15:48

Tjabba det är Tojssan jag bloggar ensam :( Alissa vägrar blogga som ni ser har jag och Alissa inte bloggat på ETT TAG! Alissa får inte vara inne på datorn verkar de som! Hon bråkar med sin mamma och låtsas pappa helatiden hon borde känna sig så:   (S...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards